Září 2014

Chceš jíst zdravě ale nemáš inspiraci jak jídla připravit?

25. září 2014 v 21:55 | Kristynachd |  Fitness
Držíš dietu nebo chceš prostě dlouhodobě dodržovat zdravý životní styl, cvičit a jíst co nejvíce zdravě? Dám ti pár receptů, které se u mě osvědčily a moc mi zachutnaly.

Snídaně :
1. Mojí nejoblibenější snídaní je jen ovoce, ale pokud si chceš doprát třeba víc dobrou volbou k snídani je třeba ovesná kaše, kterou si nemusíš jen kupovat ale dá se uvařit i doma za pár korun.
2 šálky ovesných vloček, 5 šálků mléka, 1 špetka soli, lžíce medu, přivedeme k varu a vaříme do zkoustnutí, potom můžeme přidat hrozinky nebo nakrájené jablko.
2.Domácí musli! V míse smíchej vločky, kokos, hrozinky, sušené švestky, lískové a vlašské oříšky, přidáme med podle chuti a nejlépe přisypeme trochu celozrné mouky. Pečeme do zlatova, ingredience sypeme podle oka a podle chuti.
Potom nakrájíme na tyčinky a musli je hotové!
3. Banánové lívanečky - banán rozmačkáme vidličkou a přimícháme vajíčko, na rozpálenou pánev děláme lávanečky a děláme do zlatova.

Obědy :
1. Kuřecí plátek s rýží - uvaříme rýži a dáme osmahnout na jarní cibulce na pánvi, kuřecí maso okořeníme a dáme na pánev, servírujeme ještě s trochou jarní cibulky, je to celkem jednoduché a snad nejlepší!
2. Pečená cuketa - cuketu nakrájíme na kolečka, vyložíme s ní pekáč a pokapeme sójovou omáčkou a bylinkami, navrch můžeme dát nastrouhaný sýr.
3. Zapečená brokolice se sýrem - brokolici uvaříme, vložíme do pekáče a posypeme sýrem. pečeme jen pár minut než se roztaví sýr. Tento samý recept je moc dobrý i s chřestem.

Večeře:
1. Paprika plněná směsí - Zelenou papriku rozkrojíme na půl, nakrájíme si šunku, sýr (hermelín, eidam..) a smícháme s rozmíchaným vajíčkem, vše nalijeme do papriky a dáme péct tak za 30-40 min.(do změknutí papriky)
Já si dala do toho trochu hermelínu a bylo to moc výborné :-)
2. salát s kuřecím masem - nakrájíme si ledový salát, pekingské zelí, rajčata, okurku, cibulku, olivy.. a zalijeme jogurtovým dresingem (jogurt, sůl, bazalka- buď sušená či čerstvá), kuření prsa pokrájíme na nudličky, osolíme a opékáme na pánvi. Kuřecí položíme na salát a je hotovo. Dobrý je takový salát i s tuňákem.
3. Tmavý chléb s jarní pomazánkou - 250g odtučněného tvarohu, jarní cibulku, 1 velké rajče, sůl, může být trochu olivového oleje, vše promícháme a rozmixujeme ponorným mixerem a můžeme přidat bylinky navíc. Mažeme na tmavý, žitný či celozrný chléb či bagetu.

Jak na zdravé mlsání?
- Cuketa obalovaná v cornflakes - cuketu nakrájíme na kolečka, cornflaky rozdrtíme a cuketová kolečka namočená ve vajíčku obalíme v cornflakes, pečeme v troubě do zlatova.
- vločkové sušenky - 160 g ovesných vloček, 120 g cukru či med, 160 g hery, 200 g nejlépe celozrné mouky nebo hladké mouky, 1 lžička jedlé sody, 2 vejce, špetka soli, hrst oříšků, rozinek, čokolády, slunečnicových semínek. pečeme na 200 stupňů 10minut.
- celerové nebo řepové chipsy - celer a řepu nakrájíme na tenká kolečka, pečeme na vysoký stupeň do křupava.

Tak snad jsem Ti přinesla alespoň pár nových receptů a že je vyzkoušíš :-)

Přijď Zas ! :)

MÉ OBLÍBENÉ SPŘÁTELENÉ STRÁNKY:

STUFF1 http://stuff1.blog.cz/


weheartit.com
Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti
*RUBRIKY*

blik cvak Zamilovaný *5186* aja


počítání od 8.1. 2013

Flag Counter