Centum Babylon Liberec - Press Trip s blogerkami

17. března 2015 v 22:20 | Kristynachd |  Recenze
Měla jsem tu možnost jet s pár dalšíma blogerkama z krásná.cz na výlet co Babylonu v Liberci, jelikož to mám asi 30 km daleko, tak nebyl žádný problém a já v sobotu odpoledne vyjela do Liberce a do krásného hotelu Babylon a seznámila se s blogerky, protože jsem je ještě osobně neznala.

Nejdřív jsem se šla vybalit do hotelového pokoje a potom jsme za chvilku vyrážely na welness, které bylo vážně fajn, bylo tam mnoho parních komůrek různého typu, třeba bylinková pára, solná inhalace.. A samozřejmě také sauna kde se mně líbilo nejvíce a nesměla chybět ani vířivka či osvěžující ledová studna.
Potom jsme zavítaly ještě do aquaparku, kde je to taky moc fajn. Je tam hodně tobogánů a prostoru, ale mně se nejvíce líbilo v jeskyni, kde se dalo plavat a byla tam také akvária s krásnými rybami.
Po takové zábavě a perném dni jsme konečně šly na večeři, která byla opravdu bohatá pro každou z nás, každá totiž snědla vše, co se do ní vešlo. Večer jsme šly na bowling, který byl super i když mi to vůbec nešlo. Bylo to tam udělané moc pěkne, do takového toho amerického stylu těch bufetů nebo jídelen. Na bowlingu jsme byly od 20:00 do půlnoci a potom jsme šly všechny plně vyčerpány spát. Ráno jsme vstaly kolem osmé hodiny a šly na výbornou snídani, která mi chutnala mnohem více než večeře a pořádně se posilnily na nový den. Nejdříve jsme šly do Lunaparku, kde jsme se vyblbly třeba na divokém býkovi nebo na autodromu. Po lunaparku jsme šly do IQLandie, která je hned naproti, a ve které jsem už (stejně jako v aquaparku) jednou před rokem byla. Mohu říct, že tam přidaly další nové atrakce, a IQLandie je opravdu výborné centrum, kde se něco dozvíte a přitom i pobavíte. Asi kolem 16:00 jsem se s holkama rozloučila a odjela s přítelem domů. Babylon mohu opravdu doporučit, protože okolo něj jezdím několikrát do měsíce a nikdy mě ani nenapadlo, co se v něm všechno ukrývá!

Z celého pobytu jsem udělala takový menší video, abyste i vy viděli, co vše v babylonu je, ale pro mnohem více zajímavostí se vydejte do Babylonu sami! :-)

1 člověk ohodnotil tento článek.